Artikel verschenen in Het Belang van Limburg

Elke week gratis lessen Bridge
21/10/2019 om 20:04 door Ludwig Appeltants
Sint-Truiden - De bridgeclub werd opgericht omstreeks het jaar 1952. Sinds 2017 heeft deze club als hoofddoel "gezelligheid en amusement".
Daarbij worden het ganse jaar door gratis bridgelessen gegeven waar zowel theorie als praktijk aan bod komt. Na het volgen van de lessen, die op een eenvoudige, verstaanbare en speelse manier gegeven worden, worden de cursisten verder begeleid in de Club.
Onze B.C.S.T vzw (Bridge Club Sint-Truiden vzw) heeft zijn clubdag op donderdagavond in de Cafétaria Sporthal Nieuw-Sint-Truiden van 19.30 tot 23.00 uur.
Onze leden kunnen tijdens het bridgen een drankje of koffie nuttigen aan zeer democratische prijzen.
De oefennamiddag gaat door op maandagnamiddag in het "Park van de Vriendschap" (OCMW) te Buvingen tussen 14.00 en 17.30 uur. En daarbij, iedereen kan leren bridgen....
Bridge is een denksport en hobby voor het leven, zowel voor jong en oud. Ook een ideale hobby voor echtgenoten, gepensioneerden.....en ook jeugd, want in Nederland wordt bridge onderwezen in de scholen.
Wij maken tijd om U te leren bridgen op een gezellige en plezante manier. Bridge is bij ons de gezelligste en goedkoopste hobby.
Voor verdere inlichtingen kan je steeds terecht bij de voorzitter Eddy Leenen (0494/04.93.63) - eddy.leenen@skynet.be

Bridge Club Sint-Truiden
facebook | Home | Info | Uitslagen | Bestuur | Statuten | Verslagen | Mededelingen | Multimedia | Reglement | Clubblad | Contact | Disclaimer
Design JWLS © 2018