Multimedia

Via de links hiernaast kan je enkele media bekijken zoals slideshows met foto's van onze diverse activiteiten, artikels over onze club in de kranten, ... . Opdat het laden niet te lang zou duren werden de foto's gecropt.

Besturing van de slideshows

Klik op een link en na enkele seconden, afhankelijk van het aantal te laden foto's en de snelheid van je configuratie, verschijnt de pagina met de thumbnails van de foto's in de verzameling.
Bevat de verzameling meerdere pagina's met thumbnails, dan kan je door de pagina's bladeren via de pijltjes onder de thumbnails.
Klik op een thumbnail en je schakelt over naar een pagina met de foto in groter formaat. Scroll met de muis om nog verder in of uit te zoomen.
Via de pijltjes links en rechts van de foto ga je naar de vorige/volgende foto in de verzameling.
Wens je terug te gaan naar de pagina's met de thumbnails, sluit dan de pagina met de foto via het kruisje (rechts boven) of klik simpelweg naast de foto en de pijltjes.
Bridge Club Sint-Truiden
facebook | Home | Info | Uitslagen | Bestuur | Statuten | Verslagen | Mededelingen | Multimedia | Reglement | Clubblad | Contact | Disclaimer
Design JWLS © 2018